Тема. Образи Сергія та Митька, їхня поведінка в
складній ситуації. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків −
головних героїв.
Пригадайте зміст повісті.
Усно дайте відповіді на запитання.
·
Як ви гадаєте, що спонукало хлопців до пошуку загадкової
химери?
·
Що вирішили зробити хлопці після знахідки слідів лап на
піску?
·
Що вони дізналися з книжок із зоології?
·
Який висновок вони зробили?
·
Як хлопці пояснювали назву села
Юрківки? Що ви можете про це сказати?
·
Як вирішили хлопці назвати
дивовижного звіра?
·
Коли відбулася зустріч хлопців з Митькозавром?
·
Прочитайте опис «потвори».
Знаючи всю історію, ми можемо скласти характеристики
наших головних героїв. Що ми дізналися про їхні риси характеру та здібності?
Дмитро і Сергій – звичайні
школярі-шестикласники.
Риси характеру хлопців:
а) чемність і доброта;
б) мужність і винахідливість;
в) повага до батьків і людей похилого віку;
г) наполегливість і довіра;
д) на зло відповідають добром.
Здібності:
а) любов до книги;
б) прагення пізнати багато цікавого
(допитливість);
в) надання допомоги тому, хто її потебує;
г) уміння орієнтуватися в природному довкіллі;
д) мрія про славу.
·
Якими ви уявляєте наших героїв через кілька років?
·
Чим повчальні образи Сергія і Митька для кожного з нас?
Виконайте письмово тестові завдання.
1. Головні герої твору Митько та Сергійко — вже учні
а) п’ятого класу; б) шостого класу; в) сьомого класу.
2. Яку колекцію вчителька біологію зобов’язала зібрати
школярів улітку?
а) Лікарських трав; б) комах; в) листя дерев.
1.
Чому батьки Сергія вагалися щодо поїздки сина з приятелем
до бабусі? Бо вони:
а) боялися відпускати хлопців самих у дорогу;
б) турбувалися про погану поведінку Сергія та Митька під час подорожі;
в) хотіли, щоб син поїхав у табір відпочинку.
2.
Приїхавши до бабусі, хлопці відчули якесь виття, яке було
пов’язане:
а) з коровою; б) військовими тренуваннями; в) музичним інструментом.
5. Чим хлопці вразили Василя Троша?
а) Міською поведінкою; б) сачками і рюкзаками; в) манерою спілкування.
6. Кому з героїв твору належить цей опис зовнішності: «У
темних смугастих штанях, вправлених у запилені чоботи, в синьому бувалому в
бувальцях піджаку й кашкеті»?
а) Дядьку Гнату; б) діду Трохиму ; в) незнайомцю.
7. Що побачили хлопці на пагорбі дорогою до озера?
а) Курінь; б) намет із очерету; в) купу сміття.
8. Що цікавого розповів Василь Трош хлопцям про озеро?
Воно:
а) омолоджує людей;
б) містить багато смарагдових сховищ;
в) ховає якусь живу істоту.
9. Почувши цікаву історію від Василя, хлопці вирішили:
а) шукати рідкісних комах;
б) ночувати біля озера і вислідити чудовисько;
в) написати про це до районної газети.
10. Що хотів зробити Митько, побачивши справді якогось
звіра?
а) Втекти від озера; б) сфотографувати; в) стежити за ним
11. Хлопці вирішили вартувати біля озера по черзі, щоб:
а) їх не вкусила змія;
б) чудовисько зненацька не напало на них;
в) Василь Трош не пошуткував над ними.
12. Вранці хлопці виявили:
А) відбитки лап; б) вкрадені харчі;
в) велосипед Василя Троша.
Прочитайте повість Я. Стельмаха «Найкращий намет» (скорочено).
Прочитайте повість Я. Стельмаха «Найкращий намет» (скорочено).
1)Б.2)Б.3)Б.1)В.2)А.5)Б.6)В.7)Б.8)В.9)Б.10)Б.11)Б.12)А.
ВідповістиВидалитиМякишева Лера
ВідповістиВидалити