Шановні п'ятикласники!
Пригадайте, що ви знаєте про
речення !!!
Перегляньте відеоурок за посиланням!
Виконайте вправи.
1. З кожної пари простих речень утворіть складні за допомогою сполучників
чи сполучних слів. Утворені складні речення запишіть, розставте і поясніть
розділові знаки.
День без
книги ∕ обід без хліба. З глибин моря дістають перлини ∕ з глибин книг –
знання. Книга вчить ∕ на світі жить. Книга корисна ∕ її читають. Книга мала ∕
серцю люба. Книгу, як око своє бережіть ∕ без книги не можна жить. … багато читає ∕ … багато знає. … книгу
читає ∕ в … розум прибавляє. … книга ∕ … розум.
Довідка: що, а, як, коли, та, бо; хто –
то, хто – того, що – то.
2. Перебудуйте складні речення зі
сполучниками на синонімічні без сполучників. Підкресліть головні члени речення,
поясніть вживання розділових знаків.
Наука в ліс не веде, а з лісу вона виведе. З усіх скарбів
знання найцінніше, тому що воно не може бути ні вкраденим, ні загубленим, ані
знищеним. Пташка красна своїм пір’ям, а людина ― знаннями. Корінь навчання
гіркий, а плід його солодкий. Мудрий не все каже, що зна, а дурень не все знає,
що каже. Розумний мовчить, коли дурень кричить.
Ø Робота з підручником.
Опрацюйте § 42.
Немає коментарів:
Дописати коментар