Дослідження-відновлення
Пригадати вивчене про самостійні частини мови й дати визначення (письмово) кожній частині мови,
заповнивши порожні місця.
Іменник — …, означає …, відповідає на запитання…
Прикметник — …, означає …, відповідає на запитання…
Числівник — …, означає …, відповідає на запитання…
Займенник — …, вказує …, відповідає на запитання…
Дієслово — …, означає …, відповідає на запитання…
Прислівник — …, означає …, відповідає на запитання…
Відтворити у пам’яті знання про службові частини мови та вигук і розказати про них,
скориставшись опорним конспектом.
Прийменник — це …, служить для…
Сполучник — це …, виконує роль у мові…
Частка — це …, служить для…
Вигук — це …, уживається для…
Чому дієприкметник і дієприслівник не є частинами мови? Довести своє
твердження.
Подумати і дати відповіді на запитання у формі розповіді на лінгвістичну тему за
власне дібраним заголовком:
1. Чому частини мови діляться на самостійні та службові?
2. Що лежить в основі поділу самостійних частин мови на змінні й незмінні?
3. Назвати змінні самостійні частини мови. Навести приклади.
4. Які ви знаєте форми дієслова? Схарактеризувати їх, назвавши граматичні
ознаки.
5. Які особливості має прислівник як самостійна частина мови?
Проілюструвати прикладами.
6. Назвати службові частини мови. Чому вони є службовими?
7. Розказати про місце вигуку серед частин мови.
Немає коментарів:
Дописати коментар