26.05.2020. Тема. Бесіда
про твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільшу зацікавленість.
Згадайте твори, які вивчали впродовж навчального року.
Виконайте
завдання !
Установіть відповідність
Центральні проблеми
|
Твір, автор
|
Людина в суспільстві, її
знеосібнення
|
«Білий кінь Шептало» В. Дрозда
|
Добро і зло, доцільність
самопожертви
|
«Шпага Славка Беркути» Н. Бічуї
|
Воля людини та можливості її
здобуття
|
«Ніч перед боем» 0. Довженка
|
Патріотизм та героїзм при захисті
рідної землі
|
«Дорогою ціною» М. Коцюбинського
|
Дорослішання, роль батьків у
вихованні дітей
|
«Місце для дракона» Ю. Винничука
|
Установіть відповідність між творами та їхніми авторами.
1 «Давня казка»
|
А Т. Шевченко
|
2 «Сто тисяч»
|
Б О. Довженко
|
3 «Дорогою ціною»
|
В М. Коцюбинський
|
4 «Ніч перед боєм»
|
Г І. Карпенко-Карий
Д Леся Українка
|
Упізнайте
літературного героя за його портретом.
1. — Хелло! А мене вам зараз представлять!.. Під час перерви вона сідала на
учительський стіл, гойдала довгими ногами в строкатих панчохах і страшенно
горда з загальної уваги, перелічувала усі свої таланти.
2. На свою біду ти побачив, що в неї гарні очі-оченята, такі жваві, й такі
привабливі, і такі бездонні, що прямо диво дивне, як ти міг раніше на них
дивитися і не бачити їх?.. Як ти міг раніше не бачити, що в неї тоненька
шия..., важкі коси й довгі, примхливо вигнуті брови, тоненька, немов
вирізьблена, фігурка й чарівна посмішка, що вона вся струнка, весела й швидка,
як вогонь на сухій соломі?
3. Ну як я можу допомогти цьому чоловікові? Ціною власного життя?.. А,
зрештою, що мені чужі клопоти?.. Патріотичні почуття... що він мав на увазі?
Яке я маю відношення до Люботина? Князь, звичайно, славний чоловік, але вмирати
лише через нього якось не хочеться... От заради мого вчителя я б... І на
муки... не те що...
Немає коментарів:
Дописати коментар