середа, 3 червня 2020 р.

Індивідуально

Тема. Числівники прості, складні й складені.
  Пригадай !!!  Запиши !!!
         —        Що називається числівником?
—        На які розряди за значенням поділяються числівники?
—        На які розряди поділяються кількісні числівники?
—        Яким членом речення можуть бути числівники?
—        Як відрізнити числівник від інших частин мови з числовим       значенням?

    1. Запиши подані числівники в три колонки:
Двісті, сімдесят п’ять, сто, сто девять, одинадцять, триста, кількасот, багато, двоє, три, сорок один, тисяча сімсот один, сімнадцять,сто перший, третій.
Прості
Складні
Складені
















2. Запиши  речення, підкресли числівники,  вкажи (письмово) , які вони за значенням.  
1.     П’ять разів засумнівайся, а тоді до діла збирайся.
2.     Розумна голова прогодує краще, ніж п’ятдесят лінивих рук.
3.     Живи й працюй до сьомого поту.
4.     Ще треті півні не співали, ніхто ніде не гомонів…
5.     Слухаю першого грому удари…
6.     Хай вишня викидає цвіт і двісті літ, і триста літ…


       3. Виконай  тестові завдання з ОДНИМ  варіантом відповіді.
                         
Запитання
Відповідь
1.      Вкажи числівник.
А  двійка            Б весло               В два                Г роздвоїти

2.      На які розряди за значенням поділяються числівник?
А   якісні, відносні, присвійні    Б  власні та загальні
В  кількісні та порядкові                          Г прості та складені

3.      Виділи числівник, який означає ціле число.
А  дві п’ятих     Б сім третіх       В  сім             Г семеро

4.      Познач збірний числівник.
А  три                 Б тринадцять    В троє            Г  тридцятий

5.      Визнач дробовий числівник
А дев’яносто   Б девятероВдевять цілих три десятихГдевятий

6.      Вкажи порядковий числівник.
А  третій              Б тринадцятеро    В трійка           Г  тридцять

7.      Познач простий числівник.
А  п’ять                 Б сто десять    В  п’ятдесят             Г  сорок два

8.      Вкажи розряд за значенням числівника дві тисячі шістнадцять
А  кількісний             Б збірний     В  дробовий             Г  порядковий

9.      У якому рядку всі числівники кількісні?
А три, дві третіх, сім            Б   чотири, сороковий, шостий
В   сімнадцять, сорок перший, чотири      Г  троє, четверо, п’ятнадцяте

10.  У якому рядку є помилка у написанні числівника?
А  сорокамільйонний            Б  стотисячний 
В тристаперший                    Г сорок друга

11.  У якому реченні числівник вжито неправильно?
А   Сьогодні до школи не прийшло троє учнів.    Б Завтра п’яте березня.   
В  Шість друзів допомагали людям похилого віку. Г У нашому селі одна школа.

12.  У яку синтаксичну роль виконує числівник у реченні Оксанка запізнилася на перший урок.
А   підмет              Б  означення    В     додаток      Г  присудок


Виконай завдання на блозі за 07.05.2020.  
Тема. Займенник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.




Немає коментарів:

Дописати коментар