25.03.2021. Тема. Написання прислівників окремо, разом, через дефіс.
Шановні семикласники!
Перегляньте відео за посиланням!
https://www.youtube.com/watch?v=AdN8G6jfMiY
Виконайте вправи.
1. Прочитайте текст. Випишіть прислівники.
Сьогодні, коли технічний прогрес вкоротив відстані, будь-яка тварина є нашим близьким сусідом і її доля – цілковито в руках людини. Лише тепер більш-менш чітко усвідомлюємо: без природи не можемо ніяк обійтися хоча б тому, що, повсякчас змінюючи природу, людина продовжує в ній жити. Від того, як поставиться до тварин – братів своїх менших – найсильніша на землі істота, залежатиме багатство чи бідність олюдненої природи майбутнього. (З газети).
2.Запишіть слова, знявши скісну лінію.
По/святковому, по/теперiшньому,по/материнському , по/українському, по/моєму; будь/куди, казна/коли, хтозна/скiльки, де/небудь, так/то, як/таки, якось/от, по/перше, швидко/швидко, зроду/вiку, тишком/нишком, рано/вранцi, бiльш/менш, сама/ самотою , де/не/де, раз/у /раз, день/у/день,рік/у/рік , де/коли.
3.Дослідження – зіставлення
Завдання.
Переписати
речення, розкриваючи дужки. З’ясувати розбіжність у написанні однозвучних слів.
Назвати частини мови, до яких вони належать.
1. Крамниця замкнута (з)середини –
починай читати (з)середини розділу.
2. Глянути (в)бік – ударити (в)бік.
3. Попередити (в)останнє – налити води (в)останнє відро.
4. Увести прислівник (у)перше речення – (у)перше почути.
5. Подарувати (на)пам’ять книгу – продекламувати вірш
Шевченка (на)пам’ять.
Немає коментарів:
Дописати коментар