середа, 24 березня 2021 р.

7 клас. Українська мова

25.03.2021. Тема.   Написання  прислівників окремо, разом, через дефіс.

Шановні семикласники!

Перегляньте відео за посиланням!

 

https://www.youtube.com/watch?v=AdN8G6jfMiY

Виконайте вправи.

 1.     Прочитайте текст. Випишіть  прислівники.

Сьогодні, коли  технічний  прогрес  вкоротив  відстані, будь-яка  тварина  є  нашим  близьким  сусідом  і  її  доля – цілковито  в  руках  людини. Лише  тепер  більш-менш  чітко  усвідомлюємо: без  природи  не  можемо  ніяк  обійтися  хоча  б  тому, що, повсякчас  змінюючи  природу, людина  продовжує  в  ній  жити. Від  того, як  поставиться  до  тварин – братів  своїх  менших – найсильніша  на  землі  істота, залежатиме  багатство  чи  бідність  олюдненої  природи  майбутнього.  (З  газети).

    2.Запишіть слова, знявши скісну лінію.

По/святковому, по/теперiшньому,по/материнському , по/українському, по/моєму; будь/куди, казна/коли, хтозна/скiльки, де/небудь, так/то, як/таки, якось/от, по/перше, швидко/швидко, зроду/вiку, тишком/нишком, рано/вранцi, бiльш/менш, сама/ самотою , де/не/де,  раз/у /раз, день/у/день,рік/у/рік , де/коли.

  3.Дослідження – зіставлення
Завдання.  Переписати речення, розкриваючи дужки. З’ясувати розбіжність у написанні однозвучних слів. Назвати частини мови, до яких вони належать.
1.    Крамниця замкнута (з)середини – починай читати (з)середини розділу.
2.    Глянути (в)бік – ударити (в)бік.
3.    Попередити (в)останнє – налити води (в)останнє відро.
4.    Увести прислівник (у)перше речення – (у)перше почути.
5.    Подарувати (на)пам’ять книгу – продекламувати вірш Шевченка (на)пам’ять.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар