16.04.2021.Тема. Григір Тютюнник. «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів — природи і людини, зображені в оповіданні. Точність і лаконізм описів природи.
Шановні п’ятикласники !
Сьогодні ми розпочнемо знайомство з твором Григора Тютюнника «Дивак». Самого письменника, якому доля не відміряла довгих років життя, часто називали диваком, бо бачив життя не таким, яким воно видавалось іншим. Він помічав навіть те, на що більшість просто не звертали уваги. Умів слухати і чув те, чого інші теж не чули.
Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Rkr5hKY7XgE
Прочитайте оповідання Г.Тютюнника «Дивак».
Робота в зошиті .
Укладання словничка невідомих слів ( записати до зошита слова)
Зазимки – заморозки
Клямка – пластинка з важелем,якою замикають і відчиняють двері.
Протопти – сліди на снігу
Бовдур – димар
Пороша – перший сніг
Вздріватися – здаватися
Цівка – тонкий безперервний струмінь води або якоїсь рідини
Ринка – невисока глиняна миска
Верчик – щось скручене, згорнуте
Навильник – солома, сіно
Усно дайте відповіді на питання.
Ідея неповторного й багатого внутрішнього світу людини вдало розкрита в оповіданні «Дивак», героєм якого є допитливий і чуйний хлопчик Олесь.
Випишіть 2-3 цитати, які характеризують образ Олеся.
Немає коментарів:
Дописати коментар