понеділок, 12 квітня 2021 р.

7 клас. Зарубіжна література

 12.04.2021. Тема. Рюноске Акутаґава. «Павутинка».

Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата).

  Шановні семикласники!

Продовжуємо аналізувати новелу японського письменника Рюноске Акутагави «Павутинка».

Ознайомтесь. Складіть паспорт твору.

 Блог вчителя світової літератури Наливайко Олени: Акутагава. Павутинка

 - Про який вибір йдеться у творі? Чим павутинка, що звисає згори, є для Будди, і чим вона є для Кандати? (Запишіть) 7 клас - Світлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Добропільської  районної ради Донецької області

    Поміркуйте !

- Чи справді павутинка, яку спустив із раю Будда, є порятунком, дає можливість втечі від страждань?

 Коли це може стати реальним? Чому читач не вірить у те, що Кандата покине пекло?

Чому весь час, поки Кандата дереться вгору, читачеві самому хочеться розірвати рятівну павутинку?

Новела «Павутинка» Р.Акутагави складається з трьох умовних частин: перша частина – рай, друга – пекло, третя – рай.

Автор створює символічні образи, на яких будується фундамент твору і які несуть у собі весь ідейний зміст: Будда, лотос, ранок, рай, павук, павутина, полудень.

    Будда – мандрівний проповідник. Своїм призначенням вважав нести людям вчення про позбавлення від страждань шляхом співчуття: «Співчуття – одне з найважливіших якостей людини».

  7 клас - Світлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Добропільської  районної ради Донецької області

 7 клас - Світлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Добропільської  районної ради Донецької області

Письмово дайте відповіді на питання.

- Чи по силі людині прожити життя праведно, безгрішно?

- Чи можна зміст новели вважати повчальним? Які ознаки притчі ви в ньому помітили? 

   Відповіді надішліть на електронну адресу (antoninalasenko32@gmail.com)

до 12.00   16.04.2021.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар