12.04.2021. Тема. Рюноске Акутаґава. «Павутинка».
Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата).
Шановні семикласники!
Продовжуємо аналізувати новелу японського письменника Рюноске Акутагави «Павутинка».
Ознайомтесь. Складіть паспорт твору.
- Про який вибір йдеться у творі? Чим павутинка, що звисає згори, є для Будди, і чим вона є для Кандати? (Запишіть)
Поміркуйте !
- Чи справді павутинка, яку спустив із раю Будда, є порятунком, дає можливість втечі від страждань?
Коли це може стати реальним? Чому читач не вірить у те, що Кандата покине пекло?
Чому весь час, поки Кандата дереться вгору, читачеві самому хочеться розірвати рятівну павутинку?
Новела «Павутинка» Р.Акутагави складається з трьох умовних частин: перша частина – рай, друга – пекло, третя – рай.
Автор створює символічні образи, на яких будується фундамент твору і які несуть у собі весь ідейний зміст: Будда, лотос, ранок, рай, павук, павутина, полудень.
Будда – мандрівний проповідник. Своїм призначенням вважав нести людям вчення про позбавлення від страждань шляхом співчуття: «Співчуття – одне з найважливіших якостей людини».
Письмово дайте відповіді на питання.
- Чи по силі людині прожити життя праведно, безгрішно?
- Чи можна зміст новели вважати повчальним? Які ознаки притчі ви в ньому помітили?
Відповіді надішліть на електронну адресу (antoninalasenko32@gmail.com)
до 12.00 16.04.2021.
Немає коментарів:
Дописати коментар