Згадайте твори, які вивчали впродовж навчального року.
Виконайте завдання !
Установіть відповідність
Центральні проблеми | Твір, автор |
Людина в суспільстві, її знеосібнення | «Білий кінь Шептало» В. Дрозда |
Добро і зло, доцільність самопожертви | «Шпага Славка Беркути» Н. Бічуї |
Воля людини та можливості її здобуття | «Ніч перед боем» 0. Довженка |
Патріотизм та героїзм при захисті рідної землі | «Дорогою ціною» М. Коцюбинського |
Дорослішання, роль батьків у вихованні дітей | «Місце для дракона» Ю. Винничука |
Установіть відповідність між творами та їхніми авторами.
1 «Давня казка» | А Т. Шевченко |
2 «Сто тисяч» | Б О. Довженко |
3 «Дорогою ціною» | В М. Коцюбинський |
4 «Ніч перед боєм» | Г І. Карпенко-Карий Д Леся Українка |
Упізнайте літературного героя за його портретом.
1. — Хелло! А мене вам зараз представлять!.. Під час перерви вона сідала на учительський стіл, гойдала довгими ногами в строкатих панчохах і страшенно горда з загальної уваги, перелічувала усі свої таланти.
2. На свою біду ти побачив, що в неї гарні очі-оченята, такі жваві, й такі привабливі, і такі бездонні, що прямо диво дивне, як ти міг раніше на них дивитися і не бачити їх?.. Як ти міг раніше не бачити, що в неї тоненька шия..., важкі коси й довгі, примхливо вигнуті брови, тоненька, немов вирізьблена, фігурка й чарівна посмішка, що вона вся струнка, весела й швидка, як вогонь на сухій соломі?
3. Ну як я можу допомогти цьому чоловікові? Ціною власного життя?.. А, зрештою, що мені чужі клопоти?.. Патріотичні почуття... що він мав на увазі? Яке я маю відношення до Люботина? Князь, звичайно, славний чоловік, але вмирати лише через нього якось не хочеться... От заради мого вчителя я б... І на муки... не те що...
Немає коментарів:
Дописати коментар