вівторок, 20 грудня 2022 р.

9 клас. Зарубіжна література

 21.12.2022.  Антоніна Миколаївна запрошує вас на урок зарубіжної   літератури ( Zoom)

Час: 21 грудня 2022 12:15 АM Київ

Приєднатися до конференції

https://us05web.zoom.us/j/7224146682

Ідентифікатор конференції: 722 414 6682

Код доступу: 1409

Тема. Контрольна робота №3. «Романтизм» (тестові завдання)

1. Для романтизму характерні такі ознаки:

А) суворі правила;

Б) підвищена емоційність;

В) складна метафоричність;

Г) незвичайні герої діють у незвичайних обставинах.

2. Представником романтизму НЕ є:

А) Г. Гейне; в) Ф. Шиллер;

Б) Дж. Байрон; г) А. Міцкевич.

3. Фольклорний мотив кохання як страшної сили розкрито у творі:

А) Дж. Байрона “Мій дух як ніч…”;

Б) Дж. Байрона “Хотів би жити знов у горах…”;

В) Г. Гейне “Не знаю, що стало зо мною…”;

Г) Г. Гейне “На півночі кедр одинокий…” .

4. Про почуття самотності, прагнення дружби, кохання йдеться у творі:

А) Г. Гейне “Не знаю, що стало зо мною…”;

Б) Дж. Байрона “Хотів би жити знов у горах…”;

В) Г. Гейне “На півночі кедр одинокий…”;

Г) Дж. Байрона “Мій дух як ніч…”.

5. Основною думкою у творі Дж. Байрона “Хотів би жити знов у горах…” є:

А) оспівування краси кохання;

Б) осуд жорстокості, кровопролитних війн;

В) уславлення свободи, засудження лукавства;

Г) заклик до повстання, до збройного опору.

6. Байрон зображує Мазепу в молодості як людину:

А) розважливу, помірковану; в) патріотичну, героїчну;

Б) захоплену, дещо безрозсудну; г) мрійливу, спокійну.

ІІ варіант

Початковий та середній рівні

1. Романтизм зародився на межі:

А) ХVІ-ХVІІ ст.; в) ХVІІІ-ХІХ ст.;

Б) ХVІІ-ХVШ ст.; г) ХІХ-ХХ ст.

2. Романтизму властиві ознаки:

А) мінливість, поліфонічність, тяжіння до різких контрастів, складної метафоричності;

Б) культ природи і почуття, підвищена емоційність сприйняття навколишнього світу;

В) типізація героїв та обставин як основний засіб художнього відтворення дійсності;

Г) неприйняття буденності, творення на противагу їй незвичайної художньої дійсності.

3. Назва поетичної збірки Г. Гейне:

А) “Книга життя”; в) “Книга пісень”;

Б) “Книга віршів”; г) “Книга спогадів”.

4. Ідею мистецтва, що просвітлює душу, розкрито в поезії:

А) Г. Гейне “Не знаю, що стало зо мною…”;

Б) Дж. Байрона “Хотів би жити знов у горах.”;

В) Г. Гейне “На півночі кедр одинокий.”;

Г) Дж. Байрона “Мій дух як ніч…”.

5. Народна легенда про красуню Лорелей стала основою балади:

А) Дж. Байрона “Мій дух як ніч.”;

Б) Г. Гейне “На півночі кедр одинокий.”;

В) Г. Гейне “Не знаю, що стало зо мною.”;

Г) Дж. Байрона “Хотів би жити знов у горах.”.

6. Байрон зображує головного героя в поемі “Мазепа” як:

А) історичну постать;

Б) романтичного героя;

В) героя фольклорних творів;

Г) образ, що втілює ідеї Просвітництва.

7. Установіть відповідність між цитатами та автором і назвою твору.

Цитата

Автор, назва твору

1. “Мій дух як ніч…”

А) Моя ж душа, мов птах прип’‎ятий, Що прагне скель і висоти, Страждає в Англії пихатій.

2. “Не знаю, що стало зо мною…”

Б) …Ніколи не плакали ми;

Той сум, оті тяжкі зітхання Прийшли до нас згодом самі.

3. “Коли розлучаються двоє…”

В) Я ще вчуваю арфи глас,.. Як ще надія в серці спить, Її розбудить віщий спів.

4. “Хотів би жити знов у горах…”

Г) І бачить він сон про пальму, Що десь у південній землі…

 

 

Д) Привільний Рейн затих; Вечірній промінь грає

8. Дайте розгорнуту відповідь.

У чому відмінність літератури доби Просвітництва від літератури доби романтизму?

Виконану роботу сфотографуйте й надішліть на електронну адресу  antoninalasenko32@gmail.com   до 14.30  21.12.2022.

Немає коментарів:

Дописати коментар