25.01.2023. Антоніна Миколаївна запрошує вас на урок української літератури ( Zoom)
Час: 25 січня 2023 11:30 АM Київ
https://us05web.zoom.us/j/7224146682
Ідентифікатор конференції: 722 414 6682
Код доступу: 1409
25.01.2023. Тема. Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях. «Дощ полив…»
Матеріал до уроку.
Переглянь відео за покликанням !
https://www.youtube.com/watch?v=XNI5A6gsnyQ&t=13s
Ознайомся з біографією Ліни Костенко (за підручником)
Уважно прочитай поезію «Дощ полив...»
Дощ полив, і день такий полив'яний.
Все блищить, і люди як нові.
Лиш дідок старесенький,
кропив'яний блискавки визбирує в траві.
Струшується сад, як парасолька.
Мокрі ниви і порожній шлях...
Ген корів розсипана квасолька
доганяє хмари у полях.
Паспорт твору (запиши у зошит)
Тема: зображення змін у природі внаслідок дощу, який її оновив і омолодив.
Ідея: уславлення дощу як життєдайної, цілющої сили.
Основна думка: необхідність дощу як головної умови для розвитку природи.
Художні засоби:
• Метафори: «дощ полив», «струшується сад», «квасолька доганяє хмари»;
• Порівняння: «струшується сад, як парасолька»;
• Епітети: «порожній шлях», «мокрі ниви», «день полив’яний».
Ознайомся!
Словесне малювання.
Як зображено дощ? Як собі його уявив автор?
· Як би ви образно описали дощ? (Він іде, періщить, бенкетує, шумить, дріботить, підстрибує... Він тихий, радісний, сумний, полохливий...)
· Продовжте далі цей ряд. Створіть асоціативний ряд. (Непередбачуваний, теплий, неочікуваний, веселий, грайливий.)
Письмово відтворіть вигляд довкілля після дощу. (Дерева — мокрі, чорні... Дороги — порожні…. Будинки — сірі, спохмурнілі…)
Немає коментарів:
Дописати коментар